poniedziałek, 4 września 2017

FOTOGRAFIA ARTYSTYCZNA, PLAKATY - GDAŃSK

Jeśli spędziliście cudowne chwile w Gdańsku i chcielibyście mieć coś, co przypomni Wam o nich lub jeżeli mieszkacie tu i jesteście, tak jak ja, zakochani w tym mieście to zapraszam do zapoznania się z serią wyjątkowych fotoplakatów przedstawiających wspaniałe, gdańskie budowle, znane ulice i tajemnicze zaułki (klik)
A może chcecie po prostu udekorować tematycznym akcentem apartament pod wynajem zlokalizowany w Gdańsku - wówczas również zajrzyjcie do nas, aby wybrać odpowiednie obrazki. Od siebie powiem tylko tyle, że są fenomenalne i pasują zarówno do wnętrz nowoczesnych jak i klasycznych. Sztuka to najlepszy sposób, by dom stał się niepowtarzalny. Nawet jeden obrazek wystarczy, aby odmienić całe wnętrze 




Takie detale architektoniczne zerkają z elewacji w moim mieście (Wielka Zbrojownia. Architekt Antoni van Obberghen). 






2 komentarze:

  1. Spędziłam ostatni tydzień sierpnia w Gdańsku. Dziś to miasto jest cudowne, tak różne od tego, które widziałam 25 lat temu. Ulica piwna ożyła dzięki temu, że wstrzymano ruch samochodowy i pojawiły się ogródki kawiarniane. To samo ze Stągiewną. Nie mówię już nic o Wyspie Spichrzów. Nie lada zaskoczeniem było dla mnie móc się znaleźć tam, gdzie przed laty wstęp był praktycznie niemożliwy. Mogłabym tak wymieniać i wymieniać. Na koniec dodam tylko, że most zwodzony na Motławie to rozwiązanie in plus, a słyszałam, że ma być budowany kolejny most nieco dalej. Myślę, że w przyszłym roku znowu przyjedziemy w okresie wakacyjnym, na co już dziś czekam ogromnie.
    ps. Plakaty są piękne. Wzbudzają zachwyt i moją nostalgię za magicznym miastem.
    Pozdrawiam z Toronto.
    Wiesława, niegdyś mieszkanka Gdańska (w sercu zawsze Gdańszczanka).

    OdpowiedzUsuń
  2. Spędziliśmy z rodzinką kilka sierpniowych dni w Gdańsku. To niezwykłe miasto. Byliśmy pod wrażeniem. Na pewno tu wrócimy za rok, a wkrótce któryś z plakatów będzie mój :)
    Pzdr.
    Młgsia

    OdpowiedzUsuń