piątek, 26 sierpnia 2016

SZKLANE PRZEGRODY

Już dawno nie widziałam tak ciekawie zaaranżowanego wnętrza w ofercie szwedzkiego biura nieruchomości Fantastic Frank. Mieszkanie posiada 53 m2 i znajduje się w Sztokholmie. Całość utrzymana jest w skandynawskim stylu, bo jakżeby inaczej. Dominuje biel, biel i jeszcze raz biel z niewielką ilością czerni. Co najbardziej przykuło moją uwagę? Parawany przeszklone jak okna. To fantastyczne rozwiązanie, gdy potrzebujemy podzielić przestrzeń nie blokując przy tym naturalnego światła. O room dividers pisałam już na moim blogu TUTAJ. A teraz wracam do pracy nad aranżacją ponad 90-cio metrowego apartamentu w Awiatorze. Mam nadzieję, że Wam też tak przyjemnie upływa piątek jak mi.





Stylizacja: Josefin Haag. Zdjęcia: Mikael Axelsson dla Fantastic Frank.

Udanego dnia!

2 komentarze:

  1. Właśnie robię sobie małą przerwę na moje ulubione blogi:) Kasiu już niejednokrotnie spotkałam się z tym, że skandynawskie mieszkania nawet te małe i całkiem małe wyglądają tak przestronnie, z pewnością jest to kwestia zdjęć, ale chyba też i aranżacji i zastosowanych rozwiązań... po prostu świetne..
    Przeszklona ściana już dawno za mna chodzi. Można się nią odgrodzić a zarazem wygląda tak lekko, no i nie zabiera światła. A już ta ze zdjęcia z szarą zasłoną to dla mnie rozwiązanie doskonałe, u siebie zastosowałabym oczywiście lnianą :) Tylko jak tu znaleźć jakiegoś dobrego rzemieślnika, który zrobił by metalową konstrukcję z systemem przesuwnym :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalistycznie, przestrzennie i dużo światła, miłe i sympatyczne wnętrze, jak to niewiele trzeba :)

    OdpowiedzUsuń