wtorek, 1 września 2015

PLAKATY MOTYWUJĄCE I KALIGRAFIA / MOTIVATIONAL POSTERS AND CALLIGRAPHY

Co Was najbardziej motywuje do działania? W moim przypadku są to spotkania z ludźmi obdarzonymi niezwykłą energią i pasją, którzy sprawiają, że działam lepiej i skuteczniej oraz determinujące hasła w postaci plakatów, jakich sporo w naszym domu. 
Nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła Was poinformować, że od wczoraj w sklepie DOBRYCH PROJEKTÓW znajdziecie zupełnie nową serię grafik motywujących. Nie są to wzniosłe maksymy, ani złote myśli wieszczów, lecz hasła, które pozytywnie nastrajają, mobilizują do biegania lub przypominają jaka to fajna sprawa być szefową i prowadzić własną firmę.
Grafiki, nakreślone moją ręką, utrzymane są w minimalistycznym stylu i uniwersalnej, lubianej przeze mnie, kolorystyce zawężającej się do czerni i bieli. Idealnie pasują do wnętrz o charakterze skandynawskim, ale nie tylko. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że te plakaty wprowadzają do wnętrz domu i biura pozytywną energię. Mam nadzieję, że spodobają się Wam równie mocno jak nam. Serdecznie zapraszam! (klik)











1 komentarz:

  1. Piękne są te nowe grafiki. Jestem nimi zachwycona.
    Pozdrawiam gorąco.
    Stała klientka DPsklepu-Małgosia z Wro :)

    OdpowiedzUsuń