sobota, 15 października 2011

PORCELANA Z GRANATOWĄ OBWÓDKĄ / BLUE BANDED PORCELAIN

Biała porcelana z granatową obwódką kojarzy mi się z domem rodzinnym, pomimo że mieliśmy tylko dwa niewielkie elementy zastawy śniadaniowej. Ten wzór jest bardzo popularny w paryskich barach i brasserie'ach. Najbardziej podoba mi się zestaw Apilco Tradition Blue-Banded - bardzo leciutki i delikatny. 

Dzisiaj widziałam dozownik do mydła porcelanowy z granatowym paskiem dokładnie jakby do kompletu z tymi zastawami. Długo się zastanawiałam, czy go kupić. Ostatecznie został na sklepowej półce, bo cena wydała mi się kompletnie nie adekwatna do materiału z jakiego został wyprodukowany i jakości, ale wyglądał ładnie. Wrócić po niego, czy nie wrócić... wrócić? ;)


Życzę Wszystkim udanej i słonecznej soboty!

1 komentarz: